Kapcsolat


Bluestar DJ Backline Kft.

World Class Rental Services

Iroda:
H-1195 Budapest, Jáhn Ferenc utca 63.

Raktár: H-1097 Budapest, Gubacsi út 30/b.

Nyitvatartás: Egyeztetett időpontban minden nap délutántól

Weboldal: www.bluestar.hu

Facebook oldal: www.facebook.com/bluestardjbackline

Instagram oldal: www.instagram.com/bluestardjbackline

Mivel nagy értékű (jellemzően több százezer de jórészt néhány millió forintos) eszközök kölcsönadásával foglalkozom, ezért a vagyonom védelme érdekében leginkább csak az ismerőseimnek vagy az ismerőseim ajánlásával érkezőknek adom kölcsön ezeket.
Az ismerőseim tudják hogyan érhetnek el engem, az új bérlők kérem olvassák el ezt a pár mondatot.
Ellenőrizhető ismeretség, referencia vagy ajánlás nélkül érdeklődő magánszemélyek kizárólag kaució fizetése mellett bérelhetnek.
A kaució összege a bérelni kívánt technika teljes vételára melyet a technika hiánytalan és sérülésmentes állapotban történt visszavételét követően adok vissza.
Céges bérlők esetén a cég online adatbázisban történt sikeres ellenőrzése szükséges.

Kommunikáció:
A saját szakmájukban jól dolgozó szakembereknek sok munkájuk van.
Ők maguk végzik el a munkát, hiszen pont ezért keresik őket.
Így van ez a jó autószerelővel, a jó villanyszerelővel, a jó ügyvéddel vagy a jó orvossal is és természetesen az én esetemben is.
A jó szakemberekhez ismeretség alapján, ajánlással lehet bekerülni.
A jó szakember nem tud telefonon beszélgetni amikor dolgozik mert amikor dolgozik akkor a munkájára figyel.

Az autószerelő nem telefonálgat olajos kézzel a kocsi alatt fekve, a villanyszerelő nem telefonálgat a létra tetején állva a csillárt csavarozva, az ügyvéd nem telefonálgat a tárgyalás közben és az orvos sem telefonálgat műtét közben.
Ebből következik, hogy én sem telefonálok konténer pakolás közben, hangfalcipelés közben, kábeltekerés közben, keverőpult takarítás közben, számla írás közben.
Mindenkitől azt szoktam kérni, hogy emailt írjon nekem így amikor van rá lehetőségem azonnal válaszolok neki.
Sokan nem értik meg és/vagy nem akarják megérteni, hogy email íráshoz soha nincs túl korán vagy túl későn, soha nem zavaró ezért azt akár laptopról vagy telefonról is bármikor lehet küldeni.
Emailben lehet küldeni ellenőrizhető facebook vagy instagram oldalak linkjét illetve a bérelni kívánt technikai eszközök linkjeit is.
Az emailt vissza lehet keresni, ellenőrizni lehet ezáltal csökkenthető a hibázás lehetősége.
Én szinte azonnal láthatom a telefonomon a beérkező emaileket és azokra a megbeszélés, pakolás, szerelés vagy más feladatom befejezését követően rögtön válaszolhatok.
Csakúgy mint más szakemberek én sem dolgozhatom olyan nagy haszonkulccsal, hogy a haszonból eltarthassak egy aszisztenst aki beszélget az emberekkel amíg én dolgozom.
Más, hozzám hasonló helyzetben lévő szakembereknél bevett gyakorlat, hogy a munkanapokon 1-2 kijelölt órában biztosítanak lehetőséget telefonos megbeszélésre.
Mivel nekem a technikai eszköz bérbeadásának sajátossága miatt nem lehet kijelölt nyitvatartási időm és ráadásul a hét minden napján dolgozom így ezt a módszert nem alkalmazhatom.
Ezen nyilvánvaló illetve praktikus szempontok miatt kizárólag emailben kommunikálhatunk, telefonon nem beszélgethetünk.
A felesleges időveszteség és üzenetváltások elkerülése érdekében kérem aki nem tudja vagy nem akarja elfogadni a fentebbi logikus szempontokat és email írás helyett telefonon szeretne beszélgetni az ne engem keressen az igényével.
A honlapomon minden tőlem bérelhető termék megtalálható, ki van írva a bérleti díjuk így ez nem lehet kérdés tárgya.
Ki van írva a raktáram címe amit ráadásul a Waze és a Google térkép is ismer így elegendő csak a cégem nevére rákeresni a navi máris a raktárhoz hoz.
Pár éve már a zsebünkben lévő telefonok számítási kapacitása több mint 1969-ben a holdrakéta komplett informatikai rendszere.
Akkor odamentek az emberek a holdra ahol előtte még senki sem járt és vissza is jöttek onnan.
Manapság, 50 évvel később minden értelmes embertől elvárható, hogy telefonos segítség nélkül oda tudjon találni egy címre.
Az első email elküldése után érdemes rendszeresen ellenőrizni a levélszemét mappát is, első körben hátha oda kerül a válasz levelem.
Csak azzal az információval lehetséges dolgozni amiről tudok, ezért kérem a lehető legrészletesebben írja meg nekem az alábbi alapvető adatokat:
Köszönés, bemutatkozás, közös ismerős megnevezése, mikor lenne a rendezvény, melyik típusú eszközökből hány darabra lenne szükség, terv szerint melyik nap hány órától-hány óráig tartó idősávban szeretné elvinni a technikát és melyik nap hány órától-hány óráig tartó idősávban szeretné azt visszahozni.
Igény esetén kiszállítással is lehet rendelni az eszközöket, Budapesten az oda-vissza történő szállítás költsége mennyiségtől függően 10-15.000Ft között alakul.
Leterheltségtől függően bizonyos bérleti összeg felett ha időm engedi általában díjmentesen kiszállítom a rendelt eszközöket.

Számos hozzám hasonló méretű vállalkozás által alkalmazott eljárást megnéztem, kipróbáltam, jelenleg ez a működési rend tűnik a legoptimálisabbank.
Több éves tapasztalat után szándékosan írtam le ezeket néhány bővített mondatban, hogy aki nem hajlandó elolvasni, megérteni és elfogadni
az ne engem keressen.
Minden más értelmes új bérlő jelentkezését szívesen fogadom.
Mail: Üzenetírás előtt kérem olvassa el a piros betűs részt! Levélcím

 

Térképek